מובילים את בית שמש והסביבה

הובלות רב מוביל image
הובלות רב מוביל מספקת שירותי הובלה בבית שמש והסביבה.
הובלה עם מנוף הרמה, הובלות של תכולת דירה או העברת משרד, ומבטיחה לכם שירות אישי ויעיל, באמצעות חברת הובלות אמינה ואיכותית ואנשי צוות מקצועיים ומנוסים.
מעבר דירה או משרד כפי שידוע לכולנו, מלווה בהרבה לחץ וכאב ראש לא קטן (אריזה, קרטונים, שיפוץ הדירה שעוברים ממנה וזו שעוברים אליה ,העברת מזגן ועוד..)
איתנו תוכלו לבצע הובלות בראש שקט (אפילו עם חיוך...) אנו מציעים את כל השירותים להם אתם עשויים להזדקק, ברמה מקצועית גבוהה, ע"י בעלי מקצוע מנוסים בתחומם,
וחוסכים מכם צורך בשכירת אנשי מקצוע שונים.
הובלה (גם הובלה קטנה), אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי אחסנה, הובלות עם מנוף ועוד...
כל זאת- במחירים הוגנים ובאחריות מלאה.
בנוסף לכך, כל אנשי הצוות מודרכים להענות לכל בקשה של הלקוח בסבר פנים יפות ובנעימות. תודעת השירות שלנו גורמת להתפעלות בקרב רבים מלקוחותינו, בעיקר בקרב אלו שהשתמשו בעבר בשירותיהן של חברות הובלה אחרות בארץ ובעולם. חברת ההובלות רב מוביל ממוקמת בעיר בית שמש ומספקת שירות לכל חלקי הארץ. הכלל המנחה אותנו הוא- לקוח מרוצה הוא הפרסום הטוב ביותר. כלל זה הוכיח את עצמו לאורך השנים וכיום רוב הלקוחות המשתמשים בשירותינו הינם לקוחות שביצעו הובלה איתנו בעבר (לקוחות חוזרים) בין אנשי הצוות ישנם דוברי עברית, אנגלית וצרפתית. אנו מבצעים כמות נכרת של הובלות עבור אוכלוסיה אנגלוסכסית והפופולריות שלנו בקרב אוכלוסיה זו נמצאת בקו מתמיד של עליה עקב יכולתנו לספק שירותי הובלה ברמה אליה הורגלו בארצות מוצאם.

אנו נותנים הצעת מחיר בבית הלקוח (תקף לגבי הובלות בבית שמש בלבד) והסכום אותו תשלמו בסוף הובלה לעולם לא יעלה על הסכום שסוכם מראש.
העובדים שלנו נבחרים בקפידה רבה: הנגרים, הסבלים, האורזים, מנופאים וטכנאי המזגנים הינם הטובים בארץ בתחומם ובעלי ותק וניסיון רב במקצוע. אנו נזהרים באופן יוצא דופן שלא לגרום נזק כלשהוא (אף הקטן ביותר) לרכושכם ולוקחים אחריות מלאה על החפצים והרהיטים אותם אנו מובילים. אל מנת לסבר את האוזן- אנו מפצים את הלקוח אף במקרה של שבירת כוס זכוכית על ידינו, כמו בכל נזק שעלול להגרם אף אם מדובר בחפץ יקר מאוד (כמו פסנתר או פלזמה).

הובלות רב מוביל מבצעת מאות הובלות תכולת דירה בשנה ומתגאה בעובדה שאף חברת הובלה בישראל לא יכולה להתגאות בה-
יש לנו 100% לקוחות מרוצים, אין אף לקוח אחד שהשתמש בשירותי ההובלה, אריזה או אחסנה שלנו ואינו שבע רצון!
זהו הבסיס והיעד עליו מושתתת חברת ההובלות רב מוביל ואנו נעשה הכל להשאיר את הנתונים הקיימים כמו שהם.

המטען והעובדים מבוטחים בביטוח מלא.